Bezorging & Installatie
Allereerst super bedankt voor je bestelling! Je krijgt van ons direct een bevestigingsmail. Zodra jouw bestelling klaar is voor bezorging ontvang je een track & trace van ons. Met deze code kan jij je bestelling volgen en weet je precies wanneer deze geleverd wordt.
Mocht de door ons aangegeven afleverdatum/tijdstip niet uitkomen dan kun je contact met ons opnemen via: klantenservice@maxxy.nl onder vermelding van je ordernummer.
Mocht je op het moment van levering niet thuis zijn dan zullen wij contact met je opnemen voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak. Dit kan echter wel vertraging opleveren i.v.m. onze transportplanning.
Nee momenteel is er geen levering mogelijk op de Waddeneilanden.
Op al onze witgoedproducten en keukenapparatuur zijn de bezorgkosten gratis.Â
Bij Maxxy's kosteloze installatieservice nemen we de verantwoordelijkheid voor het uitpakken van je product en het verwijderen van het verpakkingsmateriaal.Â
We plaatsen je product op de door jou gekozen locatie, zorgen voor een waterpas installatie, en sluiten wasmachines en wasdrogers aan op de aan- en afvoer.Â
Het aansluiten op een trekschakelaar valt echter buiten onze service. Bovendien nemen we graag je oude apparaat mee.
Ja, maar alleen als het apparaat van vergelijkbaar formaat is. Bereid dit goed voor, anders kunnen onze bezorgers je product niet meenemen. Dit doe je als volgt:
- Wij nemen het oude product mee vanaf de plek waar jij het apparaat in huis gebruikte. Ook als dit op zolder is.
- Maak je apparaat leeg, schoon en droog. Zo kunnen onze bezorgers 'm veilig vervoeren.
- Zorg dat het product vrij staat van andere spullen en apparaten.
Let op: tijdens de bezorging is het moment om je oude product mee te geven.
- Moet je apparaat op de afvoer worden aangesloten? Controleer dan of je een afvoerpijp hebt en of 'ie minimaal 15 centimeter lang is. Is dat niet het geval? Zorg dan dat dit in orde is voordat we komen installeren.
- Controleer of onze bezorger met het apparaat door alle deurposten, gangen en eventueel door het trapgat past. Zorg ook dat het apparaat op de plek van installatie past.
- Heb je een oud product dat we weer voor je meenemen? Koppel 'm dan alvast los.
- Heb je geen toevoerkraan of is die verkalkt of verroest? Heb je geen afvoerpijp of is 'ie korter dan 15 centimeter? Zorg dan dat dit in orde is voordat we komen installeren.
- Bekijk of er al aansluitpunten zijn voor elektra. Is dit niet het geval, neem dan contact op met een elektricien voordat we komen installeren.
Jouw vraag nog onbeantwoord? Wij helpen je graag!
Je kan onze klantenservice bereiken door te bellen, mailen of simpelweg via de chat.
 klantenservice@maxxy.nl
Chatten
Ma-Vr: 09:00 - 17:00, Za: 10:00 - 15:00
085 060 7290
Ma-Vr: 09.00 - 17.00