Beoordelingen
We tonen verschillende reviews op onze website. De Trustpilot reviews; deze gaan over hoe wij als webshop presteren. Hoe we onze klanten helpen, bestellingen afhandelen en de snelheid van leveren. We tonen ook productreviews. Deze zijn nuttig voor klanten die meer informatie willen over het product. Deze worden aangevraagd na het plaatsen van een een order. Je ontvangt ongeveer 1 week later een e-mail om het product te beoordelen, wat je ervan vindt en of je het zou aanbevelen aan andere klanten.
Wij moeten deze beoordeling alleen nog goedkeuren en dan wordt deze bij het product getoond. Indien er informatie wordt vermeld die niets met het product te maken heeft, wordt de review niet getoond en zal deze worden afgekeurd.
Maxxy streeft ernaar je optimaal koopgemak te bieden. Onze site en onze klantenservice zijn er daarom op ingericht je zo goed mogelijk van dienst te zijn bij het winkelen. Mocht je toch klachten hebben dan verzoeken wij je ons hier zo snel mogelijk van in kennis te stellen. Dit kan je het beste doen door een e-mail te verzenden naarklantenservice@maxxy.nl
Zodra wij jouw klacht hebben ontvangen, nemen wij binnen uiterlijk 5 werkdagen contact met je op. Wanneer de klacht toewijsbaar is aan Maxxy, zullen wij dit zo spoedig mogelijk oplossen. Wij komen binnen 14 dagen met een passende oplossing, tenzij het door Maxxy niet op te lossen is.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag ( www.sgc.nl ). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Jouw vraag nog onbeantwoord? Wij helpen je graag!
Je kan onze klantenservice bereiken door te bellen, mailen of simpelweg via de chat.
 klantenservice@maxxy.nl
Chatten
Ma-Vr: 09:00 - 17:00, Za: 10:00 - 15:00
085 060 7290
Ma-Vr: 09.00 - 17.00